Sunday, October 30, 2005

Good songs again~~

I have been rather addicted to post songs on my blog...lol
this time the song is a duet...by 潘玮柏 and 弦子
this song is currently new... i guess and is sweet..haha never imagine 潘玮柏 can sing such great songs..but muz have that lady's voice only is good...

Don't ask me why but nowadays i am rather addicted to duets..especially chinese ones..think those songs are sweeter than those normal ones... all duets are love songs(only a minor are not, but i can't think of any right now) and i think that muz b the reason where those songs are better than others. i think because they need to be good enough only two singers would want to sing the song~~

And i juz realise... 潘玮柏's song are damn good when it's a duet...rite? 快乐崇拜 with 张韶涵 is good rite? damn cool rite? and the other song "Tell me" with 小S is not bad also rite?

Love 潘玮柏's songs!! Way to go man!!






不得不爱 ---潘玮柏 弦子

天天都需要你爱
我的心思由你猜
I love you
我就是要你让我每天都精彩
天天把它挂嘴边
到底什么是真爱
I love you
到底有几分说得比想像更快

是我们感情丰富太慷慨还是要上天安排
是我们本来就是那一半还是舍不得太乖
是那一次约定了没有来让我哭得像小孩
是我们急着证明我存在还是不爱会发呆
Baby

不得不爱,不知快乐从何而来
不得不爱,放下悲伤从何而来
不得不爱,否则我就失去未来
好象什么尤其不能自己很失败
可是每天都过的精彩

天天都需要你爱
我的心只有你在
I love you
我就是要你让我每天都精彩
天天把他挂嘴边
到底什么是真爱
I love you
到底有几分说得比想像更快

会不会有一点无奈
会不会有一点太快
可是你给我的爱
让我养成了依赖
心中充满爱的节拍

天天都需要你爱
我的心思由你猜
I love you
我就是要你让我每天都精彩
天天把它挂嘴边
到底什么是真爱
I love you
到底有几分说得比想像更快


1 Comments:

Blogger chin kimg said...

wei, xuanzi beh eong lar
her voice so pitchy
so fakey man
but wilber's is good
wasted nia
he shoul;d look for a better voice for duet next time

3:48 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home